fredag 11 maj 2012

Äntligen fredag!

Och jag konstaterar ännu en gång att tiden går alldeles för fort! Men det kan inte hjälpas - fredag är, enligt mig, den absolut bästa dagen på hela veckan! Och kvällen den bästa tidpunkten. Det är då jag pysslar och får utlopp för all uppdämd kreativitet och inspiration som jag samlat på mig under en veckas jobb. 


Idag vill jag visa och tipsa om dessa charmiga jeansväskor! De finns, i två storlekar, till försäljning i Tant Gröns Lilla Bod. Var och en är unik, dekorerad med spets eller små virkade dukar och pärlor. Design och tillverkning av Lena Greneskog. Titta gärna in på hennes inspirerande blogg via länken till höger.

Jeansväska (stor eller liten): 60 kr respektive 40 kr/st.



I min serie Änglalika© har jag nu tillverkat några gratulationskort. De är i A5-format, dekorerade med vackert patinerat papper, spets och knapp. Dekorerade på samma sätt, men individuellt handtillverkade vilket gör dem alla unika.

Änglalika© dubbla gratulationskort: 10 kr/st


Välkommen till butiken när jag har öppet nästa gång: 2-3 juni.

Jag kan också öppna butiken vid annat tillfälle som vi kan komma överens om. 
Kontakta mig på mejladressen till höger på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar