torsdag 25 september 2014

Klia er inte i ögonen...



...efter att just ha dekorerat något vackert med dessa rosor!


De är ur-söta, eller hur?! Men för att de ska se sådär
gammeldags rostiga ut så är de, förutom naturligtvis rostiga,
pudrade med ett rostpulver och det kan visst fastna lite på fingrarna.
Det har jag fått lära mig ikväll den hårda vägen, haha ;).
Men så är jag också något av en klant-fia när det kommer till den kritan.

Ni som läser detta har säkert inga som helst problem
med sådana här saker, så därför gör jag ändå lite reklam
för dem. De är, som jag skrev i förra inlägget, ca 2 cm
i diameter och har en 7 cm lång stjälk som går utmärkt
att linda in i en dörrdekoration eller höstkrans...

...eller att sticka ner i jorden intill en liten blomma.
Här har jag låtit ett par av dem få göra en pelargonstickling
sällskap i en gammal porslinskopp. Dekorativt, eller hur :)?


Rosorna kostar 15 kr/st och går bra att beställa via mejl,
eller slå en signal så skickar jag med posten.



Jag måste ju också visa ett par tags som jag köpt in till butiken.
De är av metall, 4 x 7 cm, och kan fås med texten "Grattis" eller
"Det är för oss solen går upp". Ett snöre av naturtråd följer med
för att kunna fästa brickan vid exempelvis en present eller i en
blomma. 15 kr/styck för dessa också. Både blommorna och 

tagsen finns även i bloggbutiken.

Som sagt, vill du beställa något av det jag visar här, så går det bra
att mejla eller slå en signal. Jag skickar fraktfritt på posten.
Det går också bra att besöka min butik och handla fraktfritt även
där, hihi ;). 

lördag den 4/10 har jag öppet extra, med 
anledning av Rydaholmsdagen som är ett av de stora eventen
i vår lilla by. 
Välkommen!

Jag önskar också er som tittar in en riktigt avkopplande kväll
och fin fredag i morgon!


~ Maria ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar